tez tak mam~Maturzystka~ napisał:pamiętajcie, że była wariantowość arkuszy! ja też mam najpierw, że matka zasugerowała, potem bez ojca, potem, że ich matka udawała, że potrafi czytać, dalej best student, a na końcu, że zdecydował się w czasie studiowania.
|
|
nie może być cudownie wyleczona bo tam było phisycally handicapped a ona była bardziej 'mentaly' i była głucha i niewidoma.Ta babka pisała te słowa jej reką albo na jej ręce coś jak Brail myslę
|
|
była głucha i ślepa
"my dark world without any sounds" coś w tym stylu było w tekście
|
|
dj spokoj to pierwsze sluchanie to wez:D
|
|
a gramatyce? make up - dokładnie tak wpisałam I will make it up to you - wynagrodze ci to |
|
No dobra, napiszę co pamiętam mogę pomylić oryginalny zapis, ale kontekst powinien być właśnie taki, większość myślę mam dobrze, ale wszystko może się zdarzyć :p Ogólnie test bardzo prosty, pisałam rozprawkę, bo tylko do tego się przygotowałam, ale nie jestem w pełni zadowolona, bo temat średnio mi przypadł do gustu ^^'
cz1. zad 1 (struktury leksykalno gramatyczne)
1) improvement
2) resistant
3) Unfortunately
4) shortage
5) treatment
cz.1 zad 2, czyli parafrazowanie zdań:
1) He shouldn't have brought
2) ... kompletnie nie pamiętam co tu było szczerze mówiąc ^^'
3) make up for
4) If it hadn't been for his help....
Listening 1 (tego nie za bardzo pamiętam, w każdym razie odrzucony był fragment z tym drillem wtunelu:p)
1)passangers affected by an emergency alert
2)
3)
4) Firefighters
5)
Listening 2 (T/F)
1) False
2)False
3)True
4)True
5)False
listening 3
1) mom suggested it
2) didn't live with a father
3) become best in his class
4) mother pretended she can read
5) during studies
1 reading:
1)anticipation
2)wasn't aware she was learning names of things
3) she was frustrated
4) uhm, tutaj to z 'world'
5) girl couldn't see nor hear
2 reading:
1)He managed to achieve his goal
2) He discovered he could sell it in parts
3) He couldn't foresee one thing
4) rożne wypasione częsci do cadillaca xD
3 reading:
1) proverb(aczkolwiek można wahać się nad superstition)
2) should ever leave
3) as the story goes
4) being kept
5) nie pamiętam ^^'
6) as though
|
|
LIBRARY JEST ŹLE |
|
faktycznie :0 mój błąd
|
|
pamieta ktos ostatnie zadanie
|
|
U mnie na listeningu były takie zakłócenia, że nic nie było słychać i wszyscy strzelali ;/ Wiecie może co można zrobić w takiej sytuacji? odwoływać się czy lepiej nic nie robić?
|
|
LUDZIE JAKBY BYŁA GŁUCHA I NIEWIDOMA< TO JAKBY WIDZIAŁA TA STUDNIĘ I WODĘ I SŁYSZAŁA TE WYRAZY ???????????????????? BEZSENSU |
|
mi sie wydaje ze wlasnie drillw tunelu nei byl odrzucony, bo w jednym mowila ze wlasnie mieli taka probe jak sie zachowywac w czasie wypadku czy cos tam w tym stylu
|
|
teraz juz wiem:D damn! |
|
proverb nie mogło być bo to jest przysłowie:D superstition to jest przesąd więc pasuje:)
|
|
oczywiście, że odwołać. całe zadanie polega na tym, żeby słyszeć, a oceniane jest zrozumienie.
|
|
tak na pewno superstition, mam tez zaznaczone goes, as though, keeping
|
|
3 reading: 1) proverb(aczkolwiek można wahać się nad superstition) 2) should ever leave 3) as the story goes 4) being kept 5) nie pamiętam ^^' 6) as though1. też proverb (patrzac z perspektywy obecnej tez mogloby byc superstition) 2. should ever leave 3. as the story continue 4. being kept 5. nie pamiętam 6. as though |
|
? no właśnie nie widziała studni, tylko czuła przepływ wody na ręce i nie słyszała wyrazów tylko babka pisała jej po ręce, więc czuła. |
|
ahh dałem prover tylko dlatego, że nie nie znałem znaczenia superstition ;/ |
|
w czwartym było, że they made up the story
|
Strona 5 z 10
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|